måndag 23 juli 2012

SM GULD

Det blev körning redan direkt i starten. Benny jag och Atle drog hårt redan i starten, Atle vurpade redan på 1a varvet och det blev hård körning för att få en rejäl lucka till honom. Benny och jag låg inte på latsidan eftersom vi böt position flera gånger per varv. Det är kul att köra mot Benny, han atakerar hela tiden som jag. Han testade flera gånger i dom små backarna men jag rullade med lätt. I slutet på 3e varvet gick jag om i cerpan nerför och upptäckte att jag var mycket piggare än han idag. Stötte på hårt direkt och varje varv ökade jag avståndet lite. Upptäckte att jag kunde kontrolera loppet nu, men med Benny är man aldrig säker eftersom om han ser att man mattas eller har något problem så är han direkt i rygg. Men idag var jag oförkämt pigg och kunde kört flera varv till. Imorgon blir det liseberg med fam Töjren. På onsdag kommer jag att köra sprinten och det är bara att ladda om.

11 kommentarer:

  1. Sååååååååååååååå JÄKLA grymt!!!
    Stora GRATTIShälsningar från Vilda Väsby!!
    //Michael, Hannah, Lucas

    SvaraRadera
  2. Grattis!!
    Den pengen satt fint.

    SvaraRadera
  3. Grattis! Du såg stark ut de gångena jag såg dig.
    //Chister

    SvaraRadera
  4. Grymt kört, formen verkar sitta där den ska. Stort grattis till guldet

    SvaraRadera
  5. Grattis! Starkt efter sjuk-eländet i våras.

    /Spetz

    SvaraRadera
  6. Grattis Tommy!!

    /Eklundh

    SvaraRadera
  7. Tackar för alla grattisar. Tommy.

    SvaraRadera
  8. Grattis!
    Man kan säga att du prickade formen bra :)

    SvaraRadera
  9. grattis tommy önskar dina hangarounds i grannkåken
    fam kallin lundquist

    SvaraRadera
  10. Grattis Tommy, det där guldet är du värd.
    /Johan

    SvaraRadera
  11. grattis Tommy
    önskar Conny och lena

    SvaraRadera