måndag 4 januari 2010

Börja arbeta

Idag började jag att arbeta efter 2v ledighet.Klockan ringde 5 på morgonen vaknade med ett skutt och jag undrade varför klockan ringde. Åkte sedan till Morgongåva till ett bygge som det är bråttom på, härlig mjukstart efter ledigheten. Blev väldigt förvånad att dagen gick så fort, det blir väl ett bakslag imorgon. Igår körde jag 4 tim trainer i Syd afrika, otroligt härlig natur och det var grymt soligt.På nyårsafton körde jag snödrevet i Norberg , fint väder även där ca 7 grader när vi körde. Synd att det kostar att ploga upp den bana som har varit dom senaste åren, den är skit rolig i skogen. Nu blev det den gamla banan som ärmindre rolig, crossarna bara fräste iväg efter 3 km jag hade inte en skugga att hänga med. Jag inriktade mig på att bli 1a bland mtb och det klarade jag fintoch blev 5a totalt. Är faktiskt nöjd eftersom att jag brukar känna mig mycket segare vid detta race.

1 kommentar:

  1. Bra kört Tommmy!!! ang ditt inlägg på min blogg; Precis så är det Tommy!! Många vetare får man hanskas med och man blir lätt lite villrådig när man är sjuk och alla andra är friska!!! Men sån tur är så har jag ju blivit varnad av dig med flera hur det är med små barn och jag visste redan i sommras att sjuktiden kommer när dagis börjar, jag hoppades jag skulle klara mig bättre men jag åkte dit precis som dig!!! Man får bita ihop!!!

    /GT

    SvaraRadera