söndag 20 december 2009

Mängdpass

Vaknade kl 06,00 gick upp och kollade hur kallt dt var ute. Termometern visade -8 det är ganska perfekt temperatur att köra i,och det små snöade och det hade kommit ca 5cm under natten. Blev lite sen jag rullade 07,30 och möttes av en helt otroligt underbar natur på morgonen det var orörda vägar i skogen. Det blev 4 tim innan jag kom hem och mötte Maria som skulle till jobbet, du kan ta varm potatis soppa som står på spisen sa hon. Gissa om det smakade gott när man har varit ute och cyklat. Igår körde jag 2tim i sydafrika och det var fint väder där det var inte några backar men det var ett fint tramppass.Jag beställde 4a nya filmer till min fortius från Tyskland sent i tisdags kväll och dom låg i brevlådan kl 12,00 i fredags,snacka om snabba leveranser.En styrstam beställde jag i våras i Sverige den fick jag förra veckan det är inte snabbt,det är lite svårt att bedriva tävlings verksamhet med sådana leveranser. Nu ska jag och Ebba ut och skotta sedan ska vi gå till pulkabacken och då ska jag köra skiten av alla ungar där med Ebbas bobb.kanske kommer det några bilder om kameran hinner med i sådana höga farter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar