lördag 15 juni 2013

Borås xc cup.

Samuel på bild och han körde fint i h30 med en stor seger. Jag kom iväg bra och var direkt uppe i täten bland p15-16, redan på 1a varvet var jag uppe i täten men det straffade sig med den hårda farten. Stummnade ordentligt och.blev tvungen att släppa gt som kom som en kanon, han körde otroligt bra och vann h40 lätt. Jag hade ingen koll vart benny var och han ger inte upp i första taget och märker han att han tar in så kan han köra ifatt väldigt fort. Det blev mycket jojjo körning med pojkarna och på sista varvet släppte två och jag och ledaren i p 15-16 gick ifrån. Jag tog honom i sista backen inna mål, känns skönt att vinna trots att jag inte hade dom bästa benen idag. I morgon blir det den gamla banan som stora delar går åt andra hållet, benny ligger 1,33 efter men mycket kan hända på ett race.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar