söndag 30 juni 2013

TT mariefred.

Åkte till jimmy Furunäs och körde tt i dag och han bjöd på kanon rolig bana och fint väder. Fick med mig Erik Åkesson från vck som hade fint flyt i ett roligt teknik parti. Jag tog starten och GT direkt på hjul men jag märkte att jag gick ifrån i rotpartierna men han kom lätt ifatt på slätan, efter halva varvet hoppade kedjan fram och fastnade men jag fick loss den men då var det redan kört att hänga gt några varv. Körde jämt med honom några varv men kedjan hoppade hela tiden och jag blev lite sliten så jag släppte honom,det är kul att fajtas med honom men han åker oftast fortare än mig men det gäller att hänga så långt det räcker. Även Jack Kock körde fort ett tag och är stark uppför men behöver finslipa dom tekniska partierna. Vi drog sen till Södertälje och körde sm banan, en rolig gångdragsbana som kommer att bli jobbig. Ett fint dropp som dom har fixat lyckades jag klanta till det och ramla på 2a varvet men det var bara att vända och köra igen. Nu blir det tt i järndammen på tisdag kl 19,00

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar