lördag 14 januari 2012

Sista dan på jobbet

Höll ut hela dagen på jobbet dvs till kl13,00, vi jobbar in så att vi kan sluta tidigt på fredagar. Åkte sedan och förberedde till måndagen då jag börjar med mina egna jobb, jag hade annons ute i lokaltidningen igår och det har rullat in jobb på den. Jag hade redan jobb låg och väntade så jag har redan ca 5 veckor uppbokat + nya som jag ska titta på nästa vecka. Vi tog en rejäl slappar kväll igår, vi beställde pizza och lite vin på det, sen blev det gamnacke i soffan. Man lär ju fira efter en sådan rejäl avskeds pressent jag fick. Nu ska jag åka och köpa lördagsgodis åt Ebba, det blir cykling i eftermiddag och i morgon bitti. Ser enormt fram till helgen den28/29 då jag åker ner till Allingsås till Allebike för lite träning och testa lite nya prylar.

1 kommentar:

  1. Den där rubriken vill jag oxå kunna skriva på min blogg snart. Dock utan att börja något nytt jobb.. :)
    Lycka till som egenföretagare o jobba inte för mycket :)

    SvaraRadera