torsdag 12 januari 2012

Skitvecka




Den här veckan hoppas jag inte kommer tillbaks. Sista dagarna innan jag slutar på en firma som jag har gillat att jobba på. Jag har alltid varit i tid och hård på tider och lojal mot firman. I tisdags kväll fick jag sms att jag skulle hämta mina grejer och sedan åka till firman i västerås, pga misskötsel av arbetstider och jag skulle få sparken när jag har tre dagar kvar och ett bygge som jag hade lovat att bli färdig med. Efter lite diskusioner visade det sig att dom hade slarvat bort en lönelapp som jag hade kopia på. Tycker att det är lite tråkigt att det ska sluta så, men vi har pratat igenom allt och är vänner. Lite besviken är jag ändå men nästa vecka kan jag skälla på mig själv. Det har blivit lite dåligt med träning pga detta men ikväll skulle jag köra 60min på trainern. Efter uppvärmingen började jag trycka på lite och i en backe ställde jag mig upp och det sa bara pang när styret gick av och jag for över styrstammen. Om man kör med sin riktiga uteracer på trainer och har alustyre ska man nog kolla under styrlindan innan man börjar köra ute.

1 kommentar:

  1. ha ha ha....fy fasen Tommy!!! Vilken urusel vecka och sen fara över styret inomhus!!! och det var torsdagen den 12e.. vågar inte läsa inlägget fredagen den 13e ;.)

    SvaraRadera