onsdag 18 januari 2012

Liten vurpa







I söndags stack jag och Mats redan vid 07,30, och vi körde 2tim innan vi mötte upp fyra till i ransta. Kännde mig ganska sliten innan vi mötte upp dom, men det blev ett fint tempo på dom otroligt isiga vägarna. Vi körd på i 2tim till och vi åkte mot Sala, när jag hade ca2km kvar kom vi till den enda kurvan som var sandad och där la jag mig och även Mats som låg bakom. Tyckte att det känndes lite konstigt i handsken men jag förstog att fingret hade hoppat ur led. Det ser ganska dramatiskt ut när fingret pekar rakt bakåt men det är bara att vrida tillbaks det sen funkar det som vanligt igen. Dan efter sväller det och blr alla färger som man kan tänka sig. En snabb duch och sen kom mina barn barn och hälsade på, vi åkte upp till sjön och åkte lite skridskor med barnen och fräste även lite med sparken. När vi kom hem tog jag och gjorde upp en liten brasa som vi grillade lite vurre på. Nu har jag haft firman igång i 3 dagar och det rullar in jobb och förfrågningar, det känns bra att det inte bara är tyst på telefonen. Har kört intervaller och det börjar kännas bättre och bättre iför varje träningspass.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar