fredag 27 januari 2012

Inställd resa

Jag skulle åka tiil Alingsås till Allebike idag på morgonen men började känna mig lite hängig igår kväll. Hade jobbat in för att vara ledig idag, vaknade med en rejält snorig näsa och det är inte så roligt att åka så långt och det är inte någon som vågar gå närma mig. Peter hade skaffat en duktig cyklist som jag skulle dra fram några timmar och han heter visst Emil Lindgren, pust va jobbigt jag hade haft. Skulle även testa en 29a men jag kommer åka 26a i år, kanske med 24 tums hjul och stel gaffel. Otroligt snabba gångdrag och hjulparet kommer ner under 500g, snacka om lätta hjul och riktig mtb känsla eftersom man känner alla rötter och gropar. Hoppas att jag kommer ner till Peter om några veckor. Dom kommer att ha lite tränings race framöver. Tur att jag inte har ont i halsen eftersom det kan släppa på ett par dagar. Nu lär jag förbereda tacos inför kvällen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar