tisdag 31 januari 2012

Race

Idag kom jag iväg lite tidigare från jobbet, jag tog bilen ut till salbohed för att hinna köra innan det blir mörkt. Lite uppvärmning och även städning av banan sedan bar det av till start, jag var givetvis själv på startlinjen. Grymt peppad i starten och drog iväg som en dåre in till första kurvan men jag lyckades få till en massvurpa med mig själv. jag blev tvungen att plocka upp lite prylar som låg utspridda runt mig och kedjan hade trasslat in sig. Juryn beslutade att det skulle bli omstart, tog det lite lugnare denna gång. Jag hade besämt att det skulle bli 3 varv på ca 30 min och jag hade skit kul fast jag blev supertrött. kroppen är inte van med max körning men det kommer. Funderar på att köra banan på lördag så att den blir uppkörd om jag ska ett litet träningsrace någon lördag framöver. Banan är delar av min bana fast inte dom tvära backarna men den nya teniska slingan är med, är ganska nöjd med banan om jag får säga det själv.

1 kommentar:

  1. Hi, I came across your site and wasn’t able to get an email address to contact you. Would you please consider adding a link to my website on your page. Please email me back.

    Thanks!

    Mandie Hayes
    mandie.hayes10@gmail.com

    SvaraRadera