måndag 25 juli 2011

Semester






Nu har vi en vecka kvar här nere och börjar jobba på måndag. Det kommer nog bli jobbigt att gå upp på morgonen efter en lång resa hem.Nu har vi softat lite och fikat i lugn och ro, men Ebba börjar längta hem men jag ska gå till en lekpark med henne så att hon får leka av sig lite och Maria får gå och handla i lugn och ro eftersom Ebba blir otålig och expediterna står på hälarna och inte inser att vi inte förstår språket . Idag kommer vi nog även ta en buss till en stor fyr som har en resturang. Kroppen känns inte lika öm idag förutom mitt knä och jag måste nog lämna in det för service när jag kommer hem, kollade i spegeln och jag har avtryck efter hjälmen i pannan. Det beror nog på att jag har en väldigt lång panna och att jag toligen har landat på huvudet när jag vurpade.

1 kommentar:

  1. Sjyst med ett VM silver Grattis!!!!! njut av livet nu och ha en skön semester snart väntar arbetet....
    Hälsar vi i Vagnhärad

    SvaraRadera