torsdag 16 juni 2011

Nöjd

Känner mig nöjd med träningen idag. Det har varit en tuff arbetsvecka och när man ska ha semester ska man vara överallt och det måste vara klart. Känner mig trött när jag sticker ut på mina träningspass men jag tycker att det känns bra i kroppen. Jag körde tre varv på min bana i salbohed och benen börjar kännas bättre varje gång jag tar i och jag nästan njuter när det går uppför. Hoppas att det är formen som kommer lagom till EM nästa lördag på midsommardagen. På lördag åker jag till GT som ordnar ett träningsrace hemma på sin tuffa och roliga bana,efter det åker jag vidare till södertälje och hämtar min tävlingsram. Söndagen kommer jag att testa tävlingscykeln och lite olika drevningar. Tisdag blir det lite rull med racern, sedan är det bara att packa cykeln och lite kläder. Åker på onsdag tidigt på morgonen och vi kommer att landa ca 11,10 i Slovenien.

1 kommentar: