måndag 20 juni 2011

Nu har jag kört det sista hårda passet innan EM. Hittar inte någon känsla i åkningen pga jag har stora problem med mitt knä som jag vred på cupen i hjo. Idag körde jag på samma tider som jag kört förut men det går lite för sakta för att detmska vara bra, hoppar mitt rullpass i morgon så att knät får vila. Jag har precis packat färdigt cykeln och rästen packar jag i morgon. I lördags var jag till GT och körde han TT och som vanligt bjöd han på kanon banor och grymt fika efteråt. Jag rekomenderar att ska man köra en tävling på sommaren ska man nog välja GTs tävlingar, det är världsklass på han arrangemang och banor. Även där körde jag för sakta trots att jag hade jämna varvtider. Efter tävlingen åkte jag till Ulf i södertälje som hade lagat min ram. Deat var ett litet hål som framväxeln hade tryckt in, det blev 41mil i bil den dagen. Hann precis hem till intersports sommarträff och vi skulle gå en äventyrsbana uppe vid silvergruvan, banan går delvis över ett gruvhål med linbanor mm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar