måndag 7 februari 2011

Bara träning

Det är ganska ointressant att skriva att träningen går kanon just nu, men det är härligt att det svarar när man tar i både på cykeln och i gymmet. I torsdags var jag till norberg och snackade om cykling på Cypern och jag visade lite bilder därifrån, ungdomarna ska åka dit på träningsläger i mars och jag är ganska avis på det gänget. Hoppas att det blir en härlig vecka för dom och hoppas att dom får köra utför en grymt häftig stig utmed berget. Igår tog jag min nya cykel på mängdpasset och tiden bara rann iväg och det blev 4,38 tim och 106 km. Första tre timmarna körde jag ihop med Mats Rosen sedan var han tvungen att styra hemåt eftersom han skulle bort, när jag hade släppt honom så prövade jag att öka farten lite och det blev ganska krokiga ben mot slutet. Jag tycker att det är kul när vi kan köra mängd passen tillsammans och han har bra driv på slätpartierna och viker sällan ner sig uppför. Jag är otroligt nöjd med cykeln men DT gaffeln som sitter på funderar jag att byta till en hård tvättsvamp istället eftersom det blir nog inte sämre än den är just nu. Imorgon kommer jag att köra intervaller inne på spinning cykeln och det blir 10 st 4+4 och lite rull därefter. Stavgång och styrketräning på onsdag, stavgången är grymt bra att ta bort fläsket på kroppen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar