måndag 13 september 2010

Padda i hallen

Igår när Ebba skulle sätta på sig sina stövlar skrek hon att det är en padda i hallen. Ja ja svarade vi men hon ropade hela tiden att vi skulle komma , mycket riktigt låg det en stor padda under hennes stövlar. Jag hade varit i uppsala och kört upplands cupen och ck unis km. Banan gick i gozzis grustag som vi körde varje helg när jag körde för uck. Banan var ganska rolig men inte riktigt i min smak, men en komplett cyklist ska kunna köra på alla banor. Gunnar tojren vann som vanligt och jag tvåa och Crister lindström trea , gt stötte på andra varvet och jag försökte gå med men den pojken är grymt stark. Det kändes ganska bra efter andra varvet och jag tog in på gt på sista varvet. Jag ska försöka behålla formen till vårgårda , det skiljer bara två poäng mellan mig och Peter Karlsson och jag måste komma före honom.

1 kommentar:

  1. Dualit toasters are almost always looked at as "design classics", simply because this vintage design
    and as well as rounded layout, this hot stability,
    additionally easiness concerning production. This way worked well chose
    to. Your fiancee's diamond writers program at a distance rings utilizing their company stimulant drugs for example like Cubic Zirconia, Yttrium Alloy Garnet as well as , Gadolinium Gallium Garnet.

    Here is my weblog - t-fal 4-slice digital toaster manual

    SvaraRadera