onsdag 15 september 2010

Halsont

Avslutning på cupen på lördag och jag fick ont i halsen igår, inte den bästa uppladdningen som man kan önska sig. Måste slå Peter Karlsson och det blir inte det lättaste när man varit sjuk. Idag har jag kännt mig ganska hängig och svårt att svälja.Nu lever jag på hoppet och hoppas att det släpper i natt, Har förövrigt beställt regn på lördag och dansat min obligatoriska regndans. Nu har jag hittat linser som jag kan se när det är skitigt före. Jag vill verkligen köra om cupen och jag tror att Peter inte vill vinna utan fajt.

2 kommentarer:

  1. Du har så rätt så... Du får krya på dig, för jag ser fram mot en riktig "gubb"fight. ;-)

    SvaraRadera
  2. Halsont är straffet för att man dansar regndans !
    Hoppas vi ses på lördag .
    Mvh
    Benny

    SvaraRadera