söndag 5 september 2010

Trevlig söndagscykling

Idag passade jag på att köra med motionsgänget , det är alltid kul att cykla och snacka lite skit om allt mellan himmel och jord. Det blev 2 timmar i härligt väder och lungt behagligt tempo. I går körde jag Thor moden loppet i Kungsör som alltid har fina tävlingar, men jag fattar inte va fan är alla cyklister som inte körde bockstensturen var? Jag låg tvåa när jag fick problem med kedjan och hamnade 30 sek efter Gunnar Tojren och en junior. Satsade allt för att jag skulle komma ifatt men jag körde lite väl hårt så mina ben blev som blyklumpar. Hade gärna krigat med gt om totalsegern, men min klass vann jag. Troligen har framväxekn fått en smäll på flyget hem från frankrike eftersom den sitter snett.

3 kommentarer:

  1. Kul attt se att det är så många som ställer upp. Speciellt roligt att se att det är en junoir med. Kunde själv inte vara med idag då jag körde Vikingarundan i Uppsala.

    Ha det
    Kennet Fredriksson, Morgongåva

    SvaraRadera
  2. Det var en trevlig tur. Premiär i gänget för mig och min son, junioren Erik. Det finns lite bilder från Tour Modéen i Kungsör här: http://www.flickr.com/photos/haakphoto/sets/72157624879248608/

    / Håkan Åkesson, Ransta

    SvaraRadera
  3. va hette sidan jag skulle gå in på och läsa repotaget?? // diana

    SvaraRadera