torsdag 4 april 2013

Ändrade planer

Nästa helg var det meningen att jag skulle tävla i Hässleholm på lördagen och Kristianstad på söndagen men dom blev tvugna att ställa in båda tävlingarna pga förlite anmälningar. Jag åker ner och kör Hässleholms tränings race på lördagen, dom kommer att ha banan fixad för tt. På söndagen drar jag till Danmark utanför Hälsingör på en tävling som brukar ha mellan 3-400 startande. Drar ner på fredagen och Kjell Olsen kommer vara där med sin husbil som jag blev erbjuden att knoppa i och sen tar vi min bil över till Danmark.Nu på söndag komer jag att köra i salbohed på en nästan snöfri bana och det blir ganska fina höjdmeter per varv och jag tänker starta kl 10,00 , om någon är intreserad att komma så hör av dig så att jag kan snittsla så alla hittar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar