söndag 31 mars 2013

Kanon

Drog till Gt i morse för att köra tt på hans egna bana på sin tomt. Starten gick och jag tyckte inte att det gick allt för fort uppför backen men det ändrade Gt på direkt. Man kan tro att han snott cykeln som han kör just nu, klart impad blir man att han kan ha sådan form redan. Mitt egna lopp nämndes riktigt bra trots att jag blev trött i benen på 4e varvet, jag låg tätt bakom Jesper A i 3varven gjorde jag en liten miss och genast blev jag efter. Kännde direkt att Jesper var starkare uppför men på dom hala kurvorna och vallningarna täpper jag till direkt. Han kommer bli giftig om han lär sig svänga bättre, men jag är helt nöjd med racer i dag och även mitt egna i går. Nu blir det ett race i salbohed en kväll här i veckan och troligen ett på söndag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar