onsdag 12 september 2012

Test av banan






Efter en härlig frulle och skön morgon, tog vi oss till banan och träffade direkt en massa bekanta. Efter lite skitsnack på lite blandade språk styrde vi mot starten. Vi rullade iväg lungt och fint och jag viste hur tuff startbacken var förra året men man glömmer att den så lång. Banan är inte lika rolig som förra året och den är inte riktigt som jag vill men den har riktigt fina utförs körningar som jag gillar och kommer släppa på i . Sista backen med lite sten och berg som lutar på lite är kanon för mig innan mål. Anmälan har vi klarat av och i morgon måste man träna med nr lapp på cykeln. Middagen tog vi vid tävlingsområdet utmed havet, sen åkte vi till en supermarketoch handlade lite vatten och frukt. Vägen hem till hotellet var lite vinglig med 5l vatten och en kasse på styret, när vi kom hem skulle det bli slappa av i solen ca25 grader. Gt gick ner till stranden och jag och Samuel skulle gå upp till takterrasen med pool och tillbehör, men vi mötte Benny och Getrud somtyckte att vi skulle gå och fika och det tyckte vi lät bra. Nu har vi käkat kvälls mat och det blev samma som till middagen, det är inte så lätt att förstå menyerna som är på Portugisiska.

1 kommentar:

  1. Det där låter ju jättejobbigt... ;-)
    Stort lycka till i tävlingarna i alla fall, håller tummarna och längtar ut i skogen!

    SvaraRadera