torsdag 13 september 2012

Fart

Idag körde jag och Gertrud 2 v lungt och vi gick och tittade efter spår som vi testade grundligt. Det känns kul när jag kommer till ett stenparti utför när det står fullt med folk och tittar och jublar och apploderar när jag kör förbi. Nog med skryt nu, det har varit problem med mina fram däck eftersom jag inte fick dom däck som jag vill ha. Jag har haft två väldigt vådliga utförskörningar i dag pga skit däck, nu har jag lagt på ett bra däck på träningshjulen som jag litar på och kan trycka fast cykeln i kurvorna. På em körde jag nästan tävlings fart och 1a varvet gick sådär men 2a varvet känndes väldigt bra. Start backen leker man inte med som bitvis ligger på25% lutning och resten 18% och ca 1km lång, sen kommer det ett litet viloparti som avsutas med en spring backe som jag cyklade uppfö alla varv sen bär det av utför och det går väldigt snabbt och en liten miss skulle inte jag vilja göra där. Nu är det dax att klättra igen på en vidrig backe som är 20% och avslutas med 25% efter 1km sen är vi uppe på högsta punkten och sen börjar det roliga synd bara att det inte är mer stök utför men det får väl duga. När jag kom ner till målområdet kom tävlingledaren och ropa Olsson Sweden och berättade att Samuel hade krachat och finns borta vid expot. Hittade honom men han var på benen men ganska ömm och uppskrapad. Vidare så har Benny problem med magen och även Gertrud är dålig. Det har varit kanon väder idag men nu har det börjat att regna och åska. Det har inte gått att gåin på nätet eftersomdet har varit något fel i hela området det går inte att ladda upp bilder just nu , jag testar i morgon fm om det går då. Nu ska jag sova och drömma om familjen som jag längtar efter. Sov gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar