tisdag 25 september 2012

Såld

Idag sålde jag min tävlinghoj,det känns hårt att sälja en cykel som är en del av kroppen. Skönt att den hamnar här i sala varjefall och vi brukar träna ihop. Det har inte blivit mycket skriva efter resan men nu börjar jag planera inför nästa säsong och vm. Jag kommer bygga om banan i salbohed lite ,det kommer att bli några stenkistor och lite mer tekniska utförs partier som det är i Sydafrika. Körde svealandsmästerskapen i söndags i åkersberga, täby var arrangörer och dom kan det där med banläggning. Är det mtb så ska det vara mtb bana tycker jag och inte bara parkstigar. Lite lerigt men det har ju regnat hela sommaren,men jag gillar att skita ner mig i skogen. Synd bara att det är så lite cyklister som tävla, det är bara dom vanliga som kommer som vanligt ungefär som det är på hotellet samma mäniskor och samma platser varje helg. Nästa vecka kommer jag att sätta ihop min tränings cykel till försäljning, hade plockat med mig lite prylar till vm om det hade varit något som gått sönder. En kanon hoj även den så det är bara att köpa om du behöver en bra hoj. Bilder kommer nästa vecka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar