lördag 15 september 2012

Faaaan

Man får svära ibland, här lägger man ner all tid för att ha en bra form. Åker ner hit med sin livs form och allt är perfekt sen får jag feber kvällen innan och har stort badat i sängen i svett hela natten och har sovit 2tim. gick ner vid 06,15 och försökte att se lite possitiv ut och käkade frulle. Stack ut och rullade på platten och bestämde att jag testar, redan vägen till banan började jag fatt att det här går inte och sen testade jag startbacken och det bara snurrade och benen ville inte mer än några hundra metaer. Jag var kvar och tittade och Zamparini väggade totalt och Malot ledde ganska stort och jag är helt säker på att jag hade tagit hem det. Det känns inte så vidare när man har en kanon form och inte få starta. Sitter nu på hotellrummet och ska nog grina 1tim sen är det väl bara att glömma och förberreda träningen inför nästa vm i Sydafrika .Snyft och fan igen.

9 kommentarer:

  1. Faaan!!! håller med dig det är bara att bryta ihop och komma igen.Då får ni se fram emot sydafrika resan nästa år.
    Vi ses när du kommer hem Conny och Lena

    SvaraRadera
  2. Jäkla otur!!

    Har tänkt på loppet hela dagen.

    Trodde du skulle ta det.
    Bryt ihop och kom igen så tränar vi ihop i vinter.

    Mats

    SvaraRadera
  3. Trist Tommy. Lider med dig.

    /Magnus

    SvaraRadera
  4. tråkigt :( Lider med dig men som du sa du har aldrig varot starkare så fortsätt bara i samma anda så fixar det sig längre fram.

    SvaraRadera
  5. För jävligt
    Lider med dej
    Bosse

    SvaraRadera
  6. Det måste kännas bottenlöst tråkigt att åka hem igen utan att ha fått köra loppet. Det är nog svårt att tänka positivt just nu men som sagt det kommer nya tider och du kan säkert behålla din kanonform till nästa vm i Sydafrika.
    mvh/Stefan Silwer

    SvaraRadera
  7. Fy fan vad tråkigt. Du har ju verklien varit i bra form här på slutet, typiskt att feber skall få sätta stop för det.
    Krya på dig och lägg det här bakom dig.

    SvaraRadera
  8. Lider med dig... De säger att det som inte dödar, härdar. Men ibland vete fan.
    Så här är livet, och det kommer fler chanser.
    Hoppas vi ses i skogen eller på nån avlägsen landsväg nånstans!

    SvaraRadera