torsdag 21 juli 2011

Regn igen


Sitter nu efter frullen och tittar ut på ett rejält regnväder och Italienarna springer ut och in och viftar med armarna. Det har regnat hela natten och det behövs inte mer vatten på banan just nu. Jag har haft problem med mina tubdäck här nere, jag har fått punka på tre däck och det är på väg till banan och hem på asfaltväg. Det är ventilen som har gått sönder i däcket på alla 3 däck. Igår var vi på en rejält stor buffe med alla deltagare och vi fick god mat. Vi satt och pratade lite inför fredagen när Benny, Petra, Gjertrud ska köra och vi skall assistera på banan. Benny ser väldigt stark ut och verkar vilja starta redan idag. Funderar på att sätta på mig regnkläder och testa mina lerdäck som är smala och grovmönstrade. Körde vissa partier på banan igår och det känns kanon i benen och jag körde även startloopen,den backen leker man inte med den är ca 1km och det är som att cykla uppför en vägg. Förstörde även 2 min av mitt liv med att titta på fotboll, tror det var vmfinal eller nåt sånt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar