onsdag 20 juli 2011

Många vurpor






Det blev många vurpor idag eftersom det är grymt skitigt och jag har alldrig varit med om något halare lera, det är som riktig blålera fast den är röd. Vurpade på en raka som nästan var platt och det bar av och jag hamnade i en ravin bland djungelbuskar mm. Det är faktiskt ganska kolt att banan går längs med havet och upp genom en hönsgård eller trädgård vem vet, sedan kommer en fin stigning upp till asfaltvägen och sedan går det fortfarande uppför. Sedan blir det några snabba skråbackar utför sen börjar det stiga, banans svåraste parti och jobbigaste är en sandbacke som det inte går att cykla uppför just nu när det är skitigt. Den backen känns som flera km och den är grymt lång, hoppas att mina 1,7 lerdäck kommer att gå bra i dom leriga backarna. Jag körde på i grusbackarna och benen känns riktigt spralliga. Rullade ner mot stan och jag stannade för att lätta på trycket och tog några kort över stan när jag hörde en bil komma med låsta hjul i guset, ut kommer en snubbe med 3 kameror och en kvinna som undrar om dom fick intervjua och ta lite bilder. Undrar vad det blev av den intervjun men han tog många bilder varjefall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar