måndag 30 maj 2011

Inbjudan till träningsrace


Starten i förra årets lopp

På söndag 5/6 är alla som vill välkomna till Salbohedsbacken utanför Sala för ett träningsrace! Samling kl. 10.00, start 11.00. Ca 1 timmes körning på en tuff bana med ca 120 höjdmeter per varv. Vägbeskrivning; Salbohed ligger på vägen mot Norberg (väg 256 från Sala), ca 15 km utanför Sala. Ca 500 m innan "Salbohedskorset" går en väg in till höger, där sätter jag en skylt. Lämna gärna en kommentar, den som tänker komma.

5 kommentarer:

  1. Hej Tommy!!! Jag kommer och kör. Banan är jätteskoj och det blir en fin uppladdning inför Slovenien :.)

    SvaraRadera
  2. Lämnar ett kanske. Om jag kommer lovar jag att vara i tid denna gång.

    //Magnus, VSK

    SvaraRadera
  3. Hej jag tänkte försöka kommma. Vi får se om jag kan få med Patrik oxå.
    //Christer

    SvaraRadera
  4. jag o crille kommer det ska bli roligt att få bika lite tävling första i år hoppas det blir samma lika goda sockerkaka o kaffe som förra gången tack fru olsson

    SvaraRadera
  5. Kul att det kommer några och rejsar. I dag har jag klippt och krattat så det blir kanonbanor, kaffe blir det givetvis efter. Tommy.

    SvaraRadera