måndag 9 maj 2011

Frånåkt

Jag blev totalt frånåkt i hjo och tidaholm, det verkar som det inte fins någon som vill vänta på mig.Min form vill inte komma och jag skulle vara nöjd om det gick lite lättare och att jag fick lite snurr i benen men det känns bara riktigt tungt, det positiva är att jag känner mig stark uppför fast det går för sakta. Hade lite otur i hjo eller så var jag bara klumpig som ramlade uppför en bärghäll och vred mitt knä och eftersom jag har dåliga knän så blev jag tvungen att sätta mig i mossan och invänta att smärtan skulle försvinna. I tidaholm var det som det var synd att dom får kalla det för mtb tävling nästa steg blir väl att dom sätter tak äver banan. Men en riktig cyklist bemästrar alla underlag. I morgon blir det att leta formen och det blir korta intervaller på min nyinköpta racer. På söndag åker jag til billingen och kör långlopp, inte min starkaste gren men det ger bra träning

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar