fredag 29 april 2011

Upplands cup

Jag tog en tur till lövstalöt i går för att Gunnar Töjren ringde och sa att det var race där. När starten gick drog Ville Ohlsson och GT och jag iväg och det känndes ganska bra men i mitten av 1a varvet fick jag gummiben och fick släppa dom två. Dom fick en rejäl lucka direkt och GT stack som en avlöning, på 2a varvetkom jag igen men Ville åkte fortare och jag kom i ingemansland och fick köra mitt eget lopp. På 3e varvet hade jag bättre tid än det 2a och det känndes riktigt bra ,på sista varvet måste jag ha kört på något riktigt vasst i en backe och jag skar upp hala däcket på sidan sen var det bara att gå tillbaka. Tur att det var på sista varvet så att jag fick lite träning. Det var ganska positivt att det känndes bra och det börjar spinna i benen, efter loppet bjöd dom på grillad korv och kaffe med bulle och det satt fint med en vurre innan man åkte hem. Det värkar vara ett glatt gäng och bra sammanhållning i ck uni.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar