fredag 5 november 2010

Nu har tapeten kommit och den åkte upp på en gång. Jag är nöjd med mitt nya träningsrum, det är roligt att man kan välja namn på skyltarna på tapeten. Har valt orter som jag varit och cyklat på och ska till. Nu har jag gjort träningsrummet som jag vill ha det, eftersom jag tillbringar så många timmar där ute så kan det vara bra att trivas där. Jag har satt ganska höga mål på mig själv och jag vill lyckas i Brasilien och det finns inga genvägar till höga mål. Byter cykelmärke nästa år och jag hann inte ringa och tacka ja till dom nya cyklarna, det blir att ringa på måndag. Nu hoppas jag att det lugnar ner sig på jobbet och här hemma, Ebba har kommit in i en ny trots period och hon är ganska billig just nu. Men efter någon vecka är hon helt underbar igen och det jobbiga är som bortblåst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar