söndag 31 oktober 2010

Söndgsträning

Som vanligt kör jag med söndags gänget kl 10,00. I dag körde jag 1 tim innan jag träffade hela gänget, det blev 3,tim med 1 st punktering på mitt bak hjul. Man lär ju fylla på stans om det ska täta ett stickhål. Körde 2,tim igår och blev skapligt trött så jag hade problem att ta mig hem. Nästa söndag blir det nog 4-5 tim. Nu har det varit 5st kalas i oktober och jag har ett kvar på fredag sen är det slut på sötsaker hoppas jag. Jag hade tänkt att inte svälla runt midjan den här vintern så det att börja med diet menyn. Vi har varit på Antons 3 års kalas i dag och Ebba var lite klängig på oss och när vi kom hem frös hon och ville ligga framför kaminen, stackarn hade feber och man kan undra om hon var varmare än kaminen. Det blir jag som blir hemma i morgon men jag blir tvungen att åka till väterås i morgon bitti och låsa upp åt min lärling och även jobba 2,tim.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar