onsdag 4 augusti 2010

Inbjudan till träningstävling

Eftersom det har varit lite dåligt med mtb-tävlingar på sistone tänkte jag ordna en lite träningstävling på söndag 8/8. Det blir en varvbana i och runt Salbohedsbacken utanför Sala. Start 11.00 och ca 1 timmes körning. Den som vill är välkommen att hänga på! Vägbeskrivning; Salbohed ligger på vägen mot Norberg (väg 256 från Sala), ca 15 km utanför Sala. Ca 500 m innan "Salbohedskorset" går en väg in till höger, där sätter jag en skylt. Lämna gärna en kommentar, den som tänker komma.

4 kommentarer:

  1. Hejsan Tommy!!! Jag och Stefan kommer och kör på söndag!!!! Det ska bli skoj!!!

    SvaraRadera
  2. Er kan man lita på, just nu är vi 6st på start linjen.Hoppas det kommer några fler och kör på min bana. Tommy.

    SvaraRadera
  3. Ska försöka komma förbi och köra. Förhoppningsvis får jag med mig fler västeråsare.

    //Magnus, VCK

    SvaraRadera
  4. Jag kommer o racar, om inget oförutsett händer.
    Johan

    SvaraRadera