onsdag 11 augusti 2010

Idag körde jag min bana i salbohed, jag körde 4a varv i tävlingsfart. Blev lite förvånad att jag hade bättre varvtider idag eftersom vi var fler i söndags och vi kunde sparra varandra. Det känndes som det gick sakta hela tiden och jag hade mer att trycka ner i pedalerna på sista varvet, och jag hade bättre tid på 4e varvet än det 3e. Igår blev det ett ganska sent träningspass på fortius i garaget. Tog en sväng upp till col du Tourmalet som ger rejäl syra i benen från start till mål, jag hade bara en stor flaska vatten med mig in och det är för lite när man sitter inne och svettas. Körde vattentorsk på slutet och det fick jag lida för på natten och i morse, jag vaknade i natt med rejäl skallebang och blev inte av med den på hela förmiddagen. Jag hade nästan flaskan i truten hela dagen och det hjälpte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar