måndag 14 april 2014

Skitben

Körde sista kepscup igår som spårvägen körde, jobbig bana och den hade nog varit rolig om jag hade haft benen med mig. Kände redan när vi rullade banan att det inte funka uppför backarna, startade i elit och blev lååångt efter. Det gick tungt direkt men det brukar ju släppa efter ett varv och jag bet och bet men blev bara mer och mer sliten och på tredje varvet släppte jag alla som jag såg. Bara konstatera att jag genomförde loppet och blev riktigt trött och gjorde vad jag kan just nu och om man ska analysera så var det likadant förra året vid den här tiden. Nu ska jag plocka ihop min tävlingscykeln och börja träna på den precis som förra året och det blev ju ett bra år.

2 kommentarer:

  1. Hallå Tommy,

    Tänkte höra om du skulle vilja ha med din blogg på www.cykelbloggar.se? Om du skulle tycka det var OK kan du väl skicka ett mail till mig på Fritz.olsson(a)skandisloppet.se , skicka gärna med en länk till din blogg också.

    Tack på förhand
    Med vänlig hälsning
    Fritz

    SvaraRadera
  2. Mycket trevlig och inspirerande läsning på din blogg!
    Jag tänkte börja köra lite mtb under sommaren och tänkte höra om du har någom bra modell att tipsa om ?
    Tänkte inte lägga mer än 10 tusen på första cykelen. Om inte har du något speciellt man ska tänka på vid ett första köp?
    Bor själv i västmanland så kanske kan vara värt en sväng förbi sala interaport om de har ett bra utbud.

    Mvh
    Mattias

    SvaraRadera