måndag 3 februari 2014

TT hos denna mannen

Igår körde vi snö xc hemma hos gt och det var skottat en bana på 2km. Häftigt bana och häftigt motstånd, Emil lindgren va det inget att göra åt men gt och Jesper Andersson är duktiga året om. En miss i starten fick mig att tappa gt direkt men efter halva varvet kom jag om och fick Jesper i hjul direkt men efter några utförsbackar hade jag en liten lucka och märkte att den blev större o större, märkte även att jag kom ifatt gt mer o mer. I ingången till en backe fick jag släpp på framhjulet och slog omkull o sopade skallen rakt i en sten, ganska omtumlad reste jag mig upp med en riktig huvudvärk och jag Stog över minuten innan jag testade att köra vidare. Huvudvärken släppte och jag gasa på som en dåre och det gick nog lite för fort ibland och jag ramlade igen och igen. Jag brukar vara ganska seg den här årstiden men det känns riktigt bra och jag är nöjd med cyklingen igår trots alla vurpor. Den som inte har varit och tävlat på gt s banor ska passa på att åka dit innan han flyttar därifrån.

1 kommentar: