måndag 25 november 2013

Stipendium.

Igår hämtade jag ett stipendium på torget i Sala, Erik Holm stipendiumet är ett nytt stipendium som delas ut och jag fick äran att få det första. Jag fick ett telefonsamtal i onsdags och Åke Lans Ifk Sala berättade att jag skulle få det, jag viste att det skulle delas ut ett nytt stipendium men att Som 52 åring få det trodde jag inte fanns en chans. Bara det känns extra kul och hedrande och jag blev riktigt rörd när han berättade det, att stå på en scen på torget i sin hemstad är mäktigt. Ett stort tack till Erik Holm som var med och delade ut priset. Även Erik Åkesson från ransta som tävlar för Västerås ck fick ett stipendium av Lions otroligt kul att två mtb cyklister får pris. På morgonen han jag med att köra 3Tim ute i ett otroligt härligt väder och en fin tur en sån där runda som påminner en om att det är sjukt roligt att cykla, Mats och Andreas var med och dom instämmer att det var härligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar