tisdag 6 augusti 2013

Det går fort nu

Hoppas det är formen som kommer nu jag satte Pers
På min bana ikväll. Allt känndes helt otroligt perfekt uppför nerför kurvor ja allt som finns på en bana varvar på 9,42 men då känner jag att det börjar kränga fram och mycke riktigt så har jag fått punka. Sticker till bilen och byter hjul och jag gör en omstart och samma flyt detta varv fast jag möter några som är ute och går så blir det bättre tid än mitt förra pers. Nu känner jag att jag ska ge allt och ligga på pers tid alla varv men den första långa backen går kedjan av när jag har max kraft i pedalerna och givetvis går jag runt framlänges, plockade ihop mig och gick till bilen och åkte hem det blev några svordommar på hemresan. Man får se det positiva med att det går varjefall fort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar