onsdag 1 maj 2013

Blev inte själv

Cyklade ut till banan och blev förvånad att två st som hade kört om mig med bil mötte upp mig på vägen på cykel och var sugna på att raca. Blev ett mastervarv innan start och sedan var det bara full rulle. Det växer massa fridlysta backsippor och något mer i backen vid mina stigar och dom hade någon slags blom safari när vi körde så det kändes som det var massa publik, dom tyckte att vi var lite knasiga som cyklade upp och ner för backen. Ja vad vi tyckte om deras blom letande är detsamma,men en sak har man lärt sig och det är att respektera varandra och det blev lyckat att alla fick plats och det blev även blomprat och dom frågade om cykling efteråt. Körde inte mitt bästa tt lopp men jag känner mig nöjd ändå med jämna varvtider men jag hade inte dragit åt sadelstolpen riktigt efter Maria hade haft cykeln så det blev att sitta lite lägre halva loppet. Nu blir det intervaller i morgon och sen bär det av till Hjo camping som vi kommer campa vid under helgens tävlingar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar