måndag 6 maj 2013

3a

Två pallplatser på två dagar känns riktigt bra. Sprint är ju inte min paradgren men det känns riktigt bra ändå,kommer nog aldrig tycka om det om det ska ta en hel dag med väntan och åter väntan för att köra några min. Igår hade jag otur att kedjan hoppade i fram precis i starten på 1a tramptaget och direkt var jag sist, ursinnigt kom jag ifatt och kom upp till 4e men sen gick det inte att komma förbi och det tog halva varvet innan jag var förbi. I sista kurvorna tänkte jag att jag måste testa men jag fick mitt framhjul på fel sida om Peters bakhjul och fick inte med mig farten som var tänk. Kjelle 1a Peter2a och jag 3a och jag är riktigt nöjd med helgen och Grattis båda två. Nu väntar ett riktigt tufft race på söndag när Gt kommer och kör tt i salbohed.

2 kommentarer:

  1. Tack för lektionen du gav oss på lördag och osis med kedjestrulet. XCE på så här trånga banor är lite som att kasta tärning om placeringarna.

    /Peter

    SvaraRadera
  2. Det blir nog en kul tävlingsprogram det där men först måste det bli bättre planering med väntetiden typ block som alla tror på. Man måste ha ordning på prylarna och jag är nöjd med placeringen ni åkte fort så det kanske inte hade varit någon skillnad. Nu ska jag ut på intervall race och i morgon bitti kör jag tt med mig själv sen blir det tt på söndag och då kommer Gt och kört./Tommy.

    SvaraRadera