söndag 28 april 2013

Salbohed tt

Hela 14st på startlinjen i dag och jag hoppas att alla blev trötta och nöjda. Kim Wiklund en riktigt snabb junis stog på startlinjen och direkt skulle det handla om oss två, jag fick ett stopp uppför liftspåret och tappade 50m direkt men jag kom ifatt mot slutet av varvet men lyckades tappa kedjan. Höll jämt med honom och på utgången av 3e varvet punkterade han och det blev varken han eller jag glad åt. Jag hade tänkt att komma ifatt och försöka hänga på hans hjul något varv innan han skulle göra ett ryck mot slutet. Kul att Västerås ck hade bestämt att komma och köra på min bana och jag tror att alla var nöjda och tyckte att det var en tuff bana. 1a Maj kommer jag att köra ett ensamrace och Om någon vill köra då så är det bara att höra av sig.

1 kommentar:

  1. Tack Tommy för en bra träningstävling och lånet av framhjul!
    //Johan Helander
    Västerås CK

    SvaraRadera