söndag 25 november 2012

Träning i säter.

Samling hemma hos Emil kl10,00 och vi drog direkt upp i skogen bakom hans bostad, inget snack om varför det kommer så bra cyklister från säter trakten. Riktiga xc stigar som bjöd på härligt flyt trotts det var halt på rötterna, dom tog mig till den ena efter den andra grymma utförsbacken och även uppför. Vissa stigar vill jag köra fler ggr och hoppas att jag kan åka upp dit på sommaren och bara dunka på bland rötterna och stenarna. Kännde mig som en 14 åring när jag hoppade och körde på bakhjulet så fort det fanns ett hopp. Ganska roligt med naturen runt säter att på ena sidan om stan var det jord och sten,rötter och på den andra sidan packad sand som var kanon att åka fort och hoppa sladda och bli rejält trött om man vill. Avslutningen blev en tur till deras dirt/bmx bana som dom har byggt själva för han och det var roligt att det stog en spade som man kunde bygga ett eget hopp om man ville. Ett stort tack till Borlänge ck och Emil Lindgren som bjöd in mig att träna med dom, och jag tackar även alla trevliga cyklister som var med.

2 kommentarer:

  1. Coolt att träna med världscupåkare. Såg att du har min gamla blogadress, nya är: tojren.blogspot.se
    om du har lust med lite uppdatering :.)

    SvaraRadera
  2. Snäll pojk det där och även dom andra som var med. Jag kommer ändra lite på min sida framöver så din adress kommer då.

    SvaraRadera