måndag 3 september 2012

Tour modenloppet

Igår körde jag och några få tour modenloppet och man undrar vart är alla cyklister som inte kör långlopp. Superfina arangemang och rolig bana,många pratar om att det inte finns tävlingar men dom kommer inte på dom som finns. Maxistart var det och det blev körning direkt efter start,jag och två elitåkare stack direkt  och redan på 1a varvet släppte den 1a och strax innan vi skulle ut på 3e varvet blev jag själv. Trodde att Atle skulle köra ifatt på slätpartierna men jag gick hårt hela loppet. Jag tycker att formen är kanon och hoppas att det håller i sig till vm. Seger med ca 3min och det är ganska tråkigt igentligen att 1a och 3e plats är 50 åringar. Nu är det bara att börja att packa tävlingscykeln och det blir lättare träning den här väckan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar