fredag 14 september 2012

1a race dagen


Idag körde Benny och Gertrud sina lopp, det blev ett guld först till Gertrud (Norge) sen körd Benny hem sitt guld. Jag vaknade med lite snorig näsa och lite svidande hals i morse, inte helt kul och dessvärre känner jag av halsen nu med. Kännde på banan efter racet och jag tror att det går att köra trotts halsen. GT känner sig helrisig och åkte hem till hotellet innan Benny startade och Samuel kan knappt gå ännu. Nu ska jag förbereda cykeln inför morgonen och mina kläder, sen blir det att slappa och äta och jag har redan börjat på mina vingum. Kl 13,30 Svensk tid startar jag och hoppas att alla jag känner håller tummarna.

3 kommentarer:

  1. Hela Norbergs CK håller tummarna!
    Lycka till!!!

    SvaraRadera
  2. Lycka till!!! Vi håller våra tummar!
    Siv & Lennart ( kusin med make )

    SvaraRadera
  3. Lycka till nu vi håller tummarna för dig!! Karin o Curt

    SvaraRadera