söndag 26 augusti 2012

Problem

Som en del vet har jag lite problem just nu med träningen, jag har fått en inflammation på vänster skinka precis på sittpukten. Har varit till läkaren och dom säger att dom behöver snitta bort den men då kommer jag troligen inte kunna köra vm. Eftersom läkaren fattade att det börjar bli panik så ringde han om råd både till västerås och uppsala, dom tyckte att jag skulle ta en pencilinkur och inte sitta på sadeln på en vecka. I går körde jag föråkare på sala silverman och det blev 1,30 stående framför löparna. Idag blev det ståcykling i 2,45min med intervaller i 3 backar 5st i varje backe, snacka om att dom sista 2 gick tungt och därifrån hade jag ca 10km hem. Det blir jobbigt när man inte kan vila benen och trampa ur benen mellan intervallerna och sen köra hem stående. Rejält sega ben hade jag när jag kom hem, men jag tror att man skulle köra några såna här vändor med jämna mellanrum. Vila i morgon sen ska benen få en rejäl omgång på tisdag. Nu är det bara att hålla tummarna att det släpper nu i väckan, förövrigt känner jag att jag har min livs form just nu och hoppas att den håller i sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar