lördag 18 augusti 2012

Mjölby biken

Idag startade jag i h30 eftersom jag ville ha lite mer åktid inför vm. Det var maxistart och det gick lite avvaktande i början men efter halva varvet nere i mördarhålan tyckte jag att det gick lite sakta så jag ökade uppför och åkte om GT och Ville och ävennågra junisar. Jag fick en lucka på GT och Ville direkt och det var några junisar som hängde på en stund. Hade ca 25sec på GT när han kvicknade till, han kom som en raket och bara stötte direkt och just då hade jag en liten svacka. Jag hade tänkt att jag måste gå med direkt men han körde för fort just då, sen tappade jag inte så mycket. Gt vann h30 och han blev 3a totalt jag kom 2a i h30 och 5a totalt endast 2an i junior kom mellan mig och GT . Ville blev stum och han slutade på en 3e plats i h 30 .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar