söndag 5 augusti 2012

Km i Norrtälje

Igår morse åkte jag till norrtälje för att köra deras km. Det är nog en av Sveriges minsta mtb klubb men dom har nog mest tt och km. Dom värkar varjefall ha skitkul när dom träffas. Det var ca10st på startlinjen och vi var 4st som höll ihop dom 2 första varven,sedan tog jag och ökade lite men jag hade tittat ut ett spår i ett stenparti som jag var sugen att testa. Skitspår kan jag säga , men nu har jag testat det varjefall. Gt gick om och när jag kom ifatt honom stötte han direkt och jag hade inte en skugga att hänga med. Jag hade problem att känna igen alla kurvor och hittade inte något flyt när det blev fartökning men efter något varv fick jag in flytet och tappade bara några sec på GT per varv. När det var 2v kvar ökade jag och det flöt på som fn men då hoppade kedjan och den fastnade och den blev helt vriden så det blev till att gå tillbaks till målet. Men jag är skitnöjd med min körning och det känns som kroppen bara vill just nu. Idag körde jag 60km grusväg och även där känns det kanon och det är riktigt kul när det kommer en backe eller ett gångdrag när benen bara spritter av glädje att få ta i.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar