måndag 20 augusti 2012

Husqvarna

Körde h30 även här i husqvarna. Känner mig otroligt pigg just nu och känner att det finns lite till att plocka ur kroppen. Jag låg på hjul på GT i 3 varv och då fick jag ett snekast på en rot och han stötte direkt. Under loppet kännde jag att jag var den starkare i dom tvära backarna och fick bita rejält i slakmotorna. Han viste att jag fick slita på dom partierna så hann körde hårt som fn där. Jag blev 2a i h30 och 3a i maxiklassen. Just nu har jag varit ute med mina stavar i 60 min och även där känns det kanon.

3 kommentarer:

  1. Skoj med bra form! Snart ses vi:-)

    SvaraRadera
  2. Kul att se dig och att det är bra fart i farbror ännu! Kör hårt på andra sidan pölen och kom hem med en sån där frän blå tröja med lite ränder på magen!

    SvaraRadera
  3. Hej Tommy!
    Har försökt hitta någon kontaktinfo till dig, men hittar inget. Skulle du vilja kontakta mig på de@firstpublishing.se

    /Daniel E
    Svenska Cycling Plus och www.alltomcykel.se

    SvaraRadera