söndag 29 juli 2012

OS simning

Liggeroch kollar på simning undertiden Ebba ska somna. Nu har jag kört ett LL som jag inte tycker är så speciellt roligt men jag tar det som träning. Blev ganska förvånad att det gick så bra som det gick och det var synd att jag blev hindrad när det var ca8km kvar,Atle Hansen och jag låg i samma klunga och han låg 3 platser före när vi kom in i ett litet skogsparti och han som låg framför mig fick problem och han hoppade av och drog med mig med foten. Atle fick lucka direkt och när vi kom ut på väg hade han 50m och 4astycken att köra med och jag var själv. Det är en omöjlig uppgift att körs ifatt ett lokomotiv som Atle helt själv. Han ärhelt otroligt stark på slätan men det hade  varit roligt att varit med till målet eftersom det är några kurvor och lite gångdrag innan mållijen. Kul att köra en hemma tävling trots att jag aldrig har kört banan. Förra året klagade alla på att det var bara grusväg men det hade dom ändrat på tills i år fast jag hade nog velat haft lite mer stig. I morgon börjat jag jobba igen, sen blir det vilodag i morgon och på tisdag börjar träningen inför VMet i Brasilien. Kommer att bli en tuff period framöver med stavgång på mornarna och cykel på kvällarna,målet med min vikt som är 65 eller lite mindre känns bra och jag har bara 2kg kvar dit och en förutsättning att allt ska gå vägen är att jag får vara frisk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar