söndag 1 juli 2012

3 kommentarer:

  1. Fredrik Lyckedahl1 juli 2012 kl. 19:33

    Hejsan!
    Har suttit & letat på nätet efter lite mtb slingor i Sala, Men har inte hittat några direkt men hittade på din blogg, så tänkte fråga dig om du vet några rundor du skulle vilja tipsa om.

    (även utanför Sala funkar bra!)

    Har varit och kört rocklundaspåret och badelundaåsen i Västerås, men skulle vara roligt om man hade några lite närmare Sala.

    MVH
    Fredrik

    SvaraRadera
  2. Tja! visst finns det stigar runt Sala. Man kan åka flera tim bara på stadsskogen och det är både stig och grusväg. Jag vet inte hur du vill åka men du kan ringa till mig 0707910146. Jag kör träningstävling på onsdag på en tuff xc bana och du är välkomen dit, jag startar kl 18,00. Jag kommer även att visa några en perfekt runda typ vasalopps bana på tisdag, det kommer bli ganska hög fart men inte toktempo. Tommy.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fredrik Lyckedahl2 juli 2012 kl. 21:46

      Hej igen!, Det skulle vara jättekul att få hänga med ut!. Men den här veckan kan jag tyvärr inte, håller på och renoverar här hemma.

      Har åkt mycket grusvägar och större stigar tidigare. Men nu har jag fastnat för att cykla lite mer stigar med sten & rötter (Ska försöka mig på lida loop nästa år)

      Radera