måndag 4 juni 2012

Fina tävlingar

Tävlingarna i varberg blev kanon för mig och det gick inte att klaga på banorna eller solen, det var ganska kallt men inte som här hemma. Fick en fin start och hängde med Rolf S i två varv sedan stack han,jag började plocka in på Dicka mer och mer. Micke J kom ifatt i mitten av tredje varvet och jag tappade honom i en uppförs backe men kom ifatt i stökpartierna och även Dicka var jag ifatt. Men det blev en tempohöjning som jag inte klarade och såg dom bara flyga iväg, fast jag såg att jag närmade mig Dicka mer och mer men det fattades ca5 sek i mål. Det släpper mer och mer för varje tävling och kanske kan jag vara med och fajtas några fler varv i borås. Jag bodde hos Rolf och Petra i tvååker i helgen och fick grillat på kvällen och mycket trevligt snack om allt mellan himel och jord givetvis mycket cykel. Nu kommer jag att köra intervaller i morgon och TT i salbohed på onsdag, på torsdag blir det en slinga med bara gångdrag runt gruvområdet och det blir nog intervaller på fredag och lite vila på lördag. Söndagen kommer jag nog att åka lida som en träning eftersom jag inte kommer orka hela distansen, men jag kommer nog att gasa så gått det går och sen får jag väl ta mig i mål så gått det går.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar