måndag 9 april 2012

Tungt

Nu går det riktigt tungt med allt som handlar om träning. Tungt kallt blåsigt och allmänt jävligt känns det när jag cyklar, det enda roliga var när jag ställde in cykeln i garaget och låste efter träningen idag. Det var en riktig resa vi åkte på, Maria ligger fortfarande och mår skit. Hoppas att det vänder nu och det blir lite positiva vibbar men just nu känns det som jag står och stampar på ruta 1. Jag har fätt lite gjort hemma på tomten och jag har klippt äppelträden och päronträd som förhoppningsvis inte ger frukt på fler år efter min klippning av grenar. I morgon bitti ska jag åka till uppsala och räkna på jobb sedan blir det en tapetsering i sala, börjar ett nytt arbete på onsdag och sen kommer allt bara bli positivt och roligt. Det kommer bli roligt att åka någon keps i helgen fast det inte finns något i benen men snacka kan jag fortfarande, Har inte bestämt vilken dag jag kommer köra.

1 kommentar:

  1. Trist med förstörd semester o träning, det har hänt mig med.
    Du är lättränad o är nog tillbaka snabbare än du tror trots allt. Bara att bita ihop några veckor..

    SvaraRadera